شناسهٔ خبر: 87735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هیچ یک از پنج کارگاه راه سازی بروجن مشکل اعتبار ندارند

DM2A1757.1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ کدام از ۵ کارگاه راهسازی در شهرستان بروجن مشکل تأمین اعتبار ندارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در جریان بازدید از پروژه های راه شهرستان بروجن با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر محور بروجن ـ شهرکرد، محور بروجن ـ لردگان، محور بروجن ـ دهاقان، سه راهی گندمان ـ بلداجی و کمربندی شمالی بروجن ۵ پروژه فعال این شهرستان هستند و با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۸۰ درصد فعال هستند.

وی ادامه داد: در دو قطعه از پروژه های سه راهی گندمان ـ بلداجی و کمربندی شمالی بروجن به طول ۵/۳ کیلومتر معارض وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولین محلی و همچنین پیمانکاران در پرداخت حق و حقوق مالکان اراضی، با رفع این موارد در زمان پیش بینی شده به اتمام برسند. مدیرکل راه و شهرسازی همچنین همراهی مالکین و زارعین را در مسیر تکمیل این پروژه ها خواستار شد و افزود: همه مسئولین و مجریان این پروژه ها با تمام توان در تلاش هستند که در سال جاری و سال آینده پروژه های مهم و حیاتی در این شهرستان به بهره برداری برسند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از تلاش مدیران و پیمانکاران و همچنین همکاری مردم و مالکین، خواستار پیگیری تکمیل این پروژه ها در زمان های وعده داده شده گردید. حجت الاسلام امیرقلی جعفری افزود: بهره برداری از پروژه های مهم راه در شهرستان گامی مهم در ارتقاء زیرساخت های حمل و نقل استان و همچنین محورهای شریانی مرکز به جنوب کشور است.