شناسهٔ خبر: 87767 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

نقش بی‌بدیل حمل‌ونقل در مناسبات مختلف جامعه/ کیفیت سیستم حمل‌و‌نقل تاثیر فراوانی بر اقتصاد منطقه دارد

مجید کیان پور مدیرعامل شرکت فنی و مکانیک خاک در پیامی فرارسیدن ۲۶ آذرماه، روز ملی حمل و نقل را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام مجید کیان‌پور به شرح ذیل است:

۲۶ آذر روز ملی صنعت حمل و نقل که از آن به‌عنوان نیروی محرکه توسعه، نام برده می‌شود، یادآور تعلق خاطر عزیزانی است که در سال ۶۲ در دفتر سترگ انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری را با حرکت جهادگونه خود رقم زدند.

روزی که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، در پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایحتاج عمومی کشور، با درخشش فعالان بخش حمل و نقل کشور ، به زیبایی و شکوه ثبت و با استمرار این تلاش‌ها و مساعدت‌ها ، زمینه‌ساز تحول در صنعت حمل و نقل کشور شده است؛ به‌گونه‌ای که در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد گسترش فعالیت‌ها و اثربخشی بیش از پیش خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌باشیم.

بدون شک، حمل و نقل در جامعه امروزی نقشی بی‌بدیل در تمام مناسبات داشته و جزو لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌آید . حمل و نقل به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد در جامعه امروز، مورد توجه برنامه‌ریزان کلان اقتصادی بوده، به‌گونه‌ای که کیفیت سیستم حمل و نقل و ظرفیت‌های آن تاثیر فراوانی بر اقتصاد منطقه خواهد داشت.

افزایش تسهیلات حمل و نقل به‌دلیل نیاز به سرمایه‌گذاری کلان و مدت زمان اجرای آن، همواره با محدودیت‌های گسترده‌ای روبرو است. نظارت کیفی مبتنی بر دو اصل کنترل و تضمین کیفیت و پروژه‌هایی از این دست، نقش حیاتی در حفظ و توسعه منابع این حوزه دارد. در همین راستا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز با ایفای این وظیفه، به صنعت حمل و نقل این مرز و بوم جهت دستیابی به اهداف راهبردی خود یعنی حمل و نقل روان، کاهش هزینه‌ها، ایمنی و دوام و سازگاری با محیط‌زیست یاری می‌رساند.

در پایان ضمن گرامی‌داشت و تبریک این مناسبت به تمامی دست‌اندر کاران صنعت حمل و نقل کشور ( اعم از جاده‌ای ، ریلی، هوایی، دریایی و...) دستانتان را به گرمی فشرده و به همت بلندتان درود میفرستیم.