شناسهٔ خبر: 87791 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

كارگروه آموزش و فرهنگ‌ کمیسیون ايمنی راه‌ها مقرر کرد

نام‌گذاری ۲۷ آذرماه به "روز بدون حادثه"/ مانور روز بدون حادثه توسط ادارات راهداری و اعضای كمسيون ايمنی برگزار می‌شود

نشست ۱۱۱ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور كارگروه آموزش و فرهنگ‌ ايمنی حمل‌ونقل، روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه را به‌عنوان "روز بدون حادثه" نام‌گذاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفتمين نشست كارگروه آموزش و فرهنگ كمسيون ايمنی راه‌ها از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی و با حضور اعضاء و ادارات‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها برگزار و گزارش برنامه‌ها و اقدامات هفته ايمنی( ۲۴ الي ۳۰ آبان سال‌جاری) توسط نمایندگان اعضاء و استان‌ها ارائه شد.

در این جلسه، از اقدامات انجام‌شده در هفته ایمنی در استان‌ها و همکاری دانشگاه الزهراء برای برگزاری یادبود قربانیان تصادفات رانندگی و رونمایی از پویش "زنان علیه سوانح ترافیکی"، قدردانی و مقرر شد، مقارن با برگزاری هفته حمل و نقل (۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه)، روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه به‌عنوان "روز بدون حادثه" نام گذاری و مانور این روز، توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها و سازمان‌های عضو كمسيون ايمنی در سطح شبکه راه‌ها اجرا شود.

جمع‌بندی و ارسال گزارش دبیرخانه کمیسیون ایمنی استان‌ها به دبیرخانه ستاد و بهره‌گیری از نتایج و درس‌آموخته‌های برگزاری هفته ایمنی از دیگر مواردی بود که اعضا در این جلسه بر آن تاکید کردند.