شناسهٔ خبر: 87804 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در پنجمین نشست سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری راه آهن روی داد

تبریک هفته پژوهش به فعالان صنعت حمل‌ونقل ریلی از سوی مدیرعامل راه‌آهن/ تجلیل از  پژوهشگران برگزیده حوزه ریلی در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن

سعید رسولی امروز در پنجمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری راه‌آهن، برگزیدگان پژوهشگر صنعت حمل‌ونقل ریلی کشور معرفی شده و طی مراسمی از فعالیت آنان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ آذر، پنجمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری راه‌آهن با حضور سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و دیگر فعالان حوزه ریلی کشور در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن برگزار شد.

در این رویداد، سه نفر از پژوهشگران منتخب با همراهی اساتید راهنما به ارایه یافته‌های پژوهشی خود پرداختند و در پایان هر ارایه، حضار سوال‌های خود را مطرح ساخته و پژوهشگران نیز پاسخ های لازم را مطرح کردند.

در نشست امروز، سعید رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن ضمن تقدیر از نخبگان و پژوهشگران حاضر در جلسه، هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران کشور تبریک گفت و در ادامه، شهادت دانشمند و پژوهشگر معاصر؛ دکتر فخری زاده را به عنوان یکی از مفاخران عرصه پژوهش در کشور یادآور شد.

وی همچنین با اشاره به هفته حمل‌و‌نقل که از فردا ۲۶ آذر آغاز می‌شود، این هفته را به همه فعالان حوزه حمل‌ونقل کشور به ویژه خانواده بزرگ راه‌آهن تبریک گفت و  آرزوی موفقیت و سربلندی فعالان این حوزه را در تمامی عرصه‌ها از خدای متعال خواستار شد.

در پایان نشست امروز از چهار نفر از پژوهشگران برتر شرکت راه‌آهن به اسامی فاطمه حاجی زاده، علی قضات، احسان عیوض زاده و محسن غضنفری تقدیر به عمل آمد.

همچنین از بین ۱۴۱ عدد آثار و پروژه ارسال شده، ۹ تای آن از سوی داوران برگزیده شده که از این تعداد، سه نفر به اسامی امیرحسین حمیدی، مرتضی خمامی و امیرحسین کشوری‌فر به همراه ناظران و اساتید راهنمای خود به ترتیب محمد سلیمانی، سهیل غیاثوند و سیروس سیاحی سحر خیز به ارایه پژوهش‌های خود پرداختند که از سوی مدیر عامل شرکت راه آهن و دیگر مدیران حاضر در این نشست، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.