شناسهٔ خبر: 87809 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی بهترین فاز پردیس/ قرارگاه خاتم الانبیا(ص) عملیات آماده‌سازی اراضی فاز ۱۲ را برعهده دارد

آغاز عملیات اجرایی فاز 12 پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی فاز ۱۲ شهر جدید پردیس خبر داد و این فاز را بهترین فاز این شهر جدید خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی، کلنگ آماده‌سازی فاز ۱۲ شهر جدید پردیس، روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه، به‌صورت رسمی به زمین خورد.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) عملیات آماده‌سازی اراضی این فاز را برعهده دارد، گفت: خریداران بلافاصله پس از آماده‌سازی اراضی می‌توانند ساخت زمین مسکونی خود را آغاز کنند و به موازات آن، مابقی اراضی این فاز نیز آماده‌سازی خواهد شد.

او از فاز ۱۲ به‌عنوان یکی از بهترین فازهای پردیس یاد کرد و افزود: با توجه به توپوگرافی منطقه و نحوه اتصال مستقیم به فاز یک، خرید اراضی این فاز با استقبال همراه خواهد شد. 

 با اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، قطعات این فاز به‌صورت ویلایی و تراسه است و با توجه به فاصله کوتاه تا روستای واصفجان، ارزش افزوده خوبی نیز برای اراضی این روستا به‌‌همراه خواهد داشت.

"فاز ۱۲"، جدیدترین فاز شهر جدید پردیس است که پس از الحاق به محدوده این شهر جدید و طراحی‌های انجام‌شده، به‌‌زودی آماده ساخت پروژه‌های مسکونی خواهد شد.