شناسهٔ خبر: 87816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد

تنقیه ۷۷۸ دستگاه پل در سیستان و بلوچستان

س و ب - تنقیه پل.jpeg مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات تنقیه و تنظیم بستر ۷۷۸ دستگاه پل از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون توسط نیروهای راهداری این اداره کل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد حفظ و نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی آنها را از مهمترین وظایف راهداران برشمرد و افزود: نیروهای این اداره کل همه ساله با هدف پیشگیری از آب گرفتگی و وقوع سیلاب‌های احتمالی قبل از شروع فصل زمستان عملیات لایروبی، تنقیه و تنظیم بستر پل ها را در اولویت کاری خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان متاثر از طوفان های گرد و غبار در سایر فصول سال نیز عملیات تنقیه و لایروبی پل ها توسط نیروهای راهداری انجام می شود تا بستر برای تردد روان کابران جاده‌ای فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرآیند نگهداری از ابنیه فنی راه‌ها از قبیل پل‌ها بخش مهمی از عملیات راهداری محسوب می شود همکاران ما در این اداره همواره تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از امکانات و افزایش و دوام شبکه راه های استان با بهره گیری از روش های نوین بکار می‌گیرند.