شناسهٔ خبر: 87858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ديدار و گفتگوي صميمانه معاون وزير راه وشهرسازی با مديران و كاركنان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي

WhatsApp Image 2020-12-16 at 9.28.06 PM.jpeg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر دو روزه به استان خراسان رضوي ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوي و گفتگوی نزدیک با کارکنان این اداره، در نشستی صمیمانه با مدیران و معاونین این اداره کل مشکلات مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی) نعمت اله تركي معاون توسعه مديريت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی که در سفری دو روزه به خراسان رضوي آمده است، ضمن حضور در محل کار کارکنان اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی  و دیدار و گفتگو با آنان، مسائل این اداره کل را مورد بررسی قرار داد.  
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با حضور در جلسه شوراي معاونين، نشست صمیمی با مدیران و روسای ادارات ستادی اين اداره كل داشت و ضمن تبریک هفته حمل و نقل به مجموعه راه وشهرسازی استان گفت: بیشترین خدمت در وزارت راه وشهرسازی در حوزه حمل و نقل زمینی، هوایی، ریلی و دریایی ارائه می شود که به عنوان مثال در یکسال گذشته در بخش حمل و نقل ریلی بالغ بر ده درصد افزایش جابجایی مسافران را داشته ایم. 
ترکی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از توسعه و پیشرفت کشور را مدیون زحمت کشان حوزه حمل و نقل هستیم افزود: جا دارد از تمامی خدمتگزاران مردم در بخش های مختلف حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی تقدیر وتشکر نمایم.
وی با طرح موضوعات مختلف در حوزه نیروی انسانی به ساختار جدید سازمانی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها اشاره کرد  و افزود: ساختار جدید موجب تقویت تشکیلات سازمانی خواهد شد و با سازماندهي نیروهاي متخصص، توانمند و مرتبط، شاهد پیشرفت و ارتقاء ادارات استانی خواهیم بود.  
توجه به رفاه کارکنان و پیگیری ترمیم میزان دریافتی های آنان، همسان سازی دریافتی ها، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و تبدیل وضع آنها و همچنین تغییر وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی، ایجاد کانون ارزیابی مدیران و تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران جهت ارتقای جایگاه سازمانی و انتصاب ها بر اساس شایستگی ها، تامین مسکن کارکنان فاقد مسکن و استقرار سامانه خدمات الکترونیک از جمله موارد دیگری بود که در این نشست صمیمی مورد تاکید قرارگرفت.
گفتنی است مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این جلسه گزارشی در خصوص وضعیت پرسنل اداره کل و کمبود نیروی متخصص در برخی حوزه ها با توجه به حجم کارها، رسیدگی به مسائل پرداختی بازنشستگان و کمک رفاهی کارکنان، وضعیت ساختمان ادارات شهرستانی و تفویض برخی اختیارات در حوزه مالی و اداری به ادارات کل استانی ارائه کرد.