شناسهٔ خبر: 87871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

آسايش در جاده ها حاصل تلاش راهداران است

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مانور بزرگ "روز بدون حادثه" که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری برگزار گردید ، عنوان کرد: آسايش در جاده ها حاصل تلاش راهداران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، حسن جهانیان ضمن قدرداني از زحمات دست اندركاران بخش حمل و نقل جاده ای به خصوص راهداران پر تلاش گفت:  بدون تردید افزایش ایمنی و کاهش فوتی های رانندگی در راه ها نیازمند تلاش جدی بی وقفه راهداران ،عزم همگانی و از همه مهمتر به کار بستن ساز و کار مدیریتی ، همکاری و تعامل با سایر دستگاه های ذیربط در سطح استان می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تجهيز راهدارخانه ها به وسايل و امكانات مورد نياز و استفاده حداقلي از نمك براي جلوگيري از آسيب رساندن به ابنيه فني راه را ضروري دانست و افزود : در سايه حضور فعال و چشمگير راهداران در محورهاي برفگير استان به همراه اقدامات ايمني اداره كل و فرهنگ سازي و رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان عزيز ، انشاءا... امسال شاهد كاهش تصادفات و فوتي هاي ناشي از آن در سطح راه هاي استان باشيم.

جهانیان ضمن اشاره به آمادگي كامل این اداره کل درعمليات راهداري زمستاني سال جاري  افزود : ذخيره سازي نمك به ميزان كافي ، تجهيز و بازسازی ماشين آلات راهداري زمستاني ، هماهنگي و تعامل بسيار مطلوب با دستگاه هاي ذيربط از جمله پليس راه ، هلال احمر و اورژانس و .... از جمله اقدامات درخور توجه اين اداره كل در طرح عمليات راهداري زمستاني امسال مي باشد.

گفتنی است مانور بزرگ روز بدون حادثه همزمان با سراسر کشور و با همکاری دستگاه های امداد و نجات جاده ای استان از جمله پليس راه ، هلال احمر و اورژانس در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر برگزار شد.