شناسهٔ خبر: 87900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

"کلور-درام" اردبیل را ۷۰ کیلومتر به تهران نزدیک‌تر می‌کند

اردبیل 6 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌گوید، محور در دست ساخت "کلور-درام"، مرکز این استان را ۷۰ کیلومتر به تهران نزدیک‌تر می‌کند.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)،  با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه "کلور درام" یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه در جنوب استان اردبیل است و تنها پروژه‌ای است که از مناطق گرمسیری استان عبور می‌کند، فاقد گردنه برف‌گیر بوده و مرکز استان را به آزادراه گیلان-قزوین وصل می‌کند و حدود ۷۰ کیلومتر، مرکز استان را به تهران نزدیک‌تر می‌کند.

وی گفت: کل محور کلور-درام ۵۵ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر آن توسط استان اردبیل و ۱۳ کیلومتر نیز توسط استان زنجان اجرا خواهد شد. و در حال حاضر در محدوده استان اردبیل ۳۲ کیلومتر با پیشرفت قابل‌‌قبول در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تمام مطالبات پیمانکار پروژه کلور-درام را تا به امروز پرداخت کردیم و قطعا از این به بعد با اضافه شدن ماشین‌‌آلات جدید به پروژه، روند احداث تسریع خواهد شد.

وی گفت: پیمانکار در این پروژه زحمات شبانه‌روزی را متقبل شده که از این بابت قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستیم.

حیدری ادامه داد: از بابت منابع مالی پیمانکار این پروژه مشکلاتی را داشت که خوشبختانه با زحمات شبانه‌روزی استاندار محترم، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و غنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی استان این مشکلات حل شد.