شناسهٔ خبر: 87916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی

کمسیون آذربایجانشرقی.jpg بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی همزمان باهفته حمل ونقل،رانندگان وراهداری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی) معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه با اشاره به سهم و وظایف دستگاه‌ها ی ذی‌ربط درحل مسائل مربوط به کنارگذرجنوبی تبریز گفت: هماهنگی این دستگاه‌‌ها بالاخص شهرداری، اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده‌‌‌‌ای و اداره برق بسیار مهم است.

جواد رحمتی، همچنین بر حل‌‌وفصل مشکل جابه‌‌جایی درختان و تیرهای برق آزادراه شهید کسایی برای تعریض این کنارگذر در اسرع وقت و با استفاده از فرصت زمستان تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان نیز در این جلسه خواستار اعمال محدودیت‌‌هایی برای ورود اتوبوس‌های ورودی از سمت مرند به داخل شهر تبریز و لزوم ادامه مسیر از طریق بزرگراه شهید کسایی بود که این درخواست مورد تاکید سایر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

اورجعلی علیزاده، همچنین بر لزوم مشارکت دهیاران در امر بازگشایی مسیرهای و راه‌‌های روستایی در زمان بارش برف و صبر و شکیبایی روستائیان عزیز تا زمان بازگشایی راه‌‌های شریانی تاکید کرد.

در ادامه جلسه از سامانه برخط تصادفات و سامانه تحلیل تردد و بازرسی ایمنی راه که توسط اداره‌‌کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و با همکاری یکی از شرکتهای دانش بنیان راه اندازی شده است، رونمایی شد.

همچنین موضوع جابه‌‌جایی مکان پلیس‌‌راه آذرشهر و مکان‌‌یابی برای احداث مکان جدید این پاسگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت که مقرر شد، جلسات تخصصی میان پلیس‌راه، پلیس راهور، شهرداری و راهداری برگزار شود.