شناسهٔ خبر: 87983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد:

نقش کلیدی راه و حمل ونقل در موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و رفاه مردم/ تقدیر از اراده فعالین صنعت حمل ونقل و راهداری برای خدمت به مردم

20201220150500_IMG_8874_1.JPG فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نقش حمل ونقل و راه در موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و رفاه مردم غیرقابل انکار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: نقش حمل ونقل و راه نقش کلیدی در عرصه های مختلف و توفیقات و موفقیت های نظام و دستگاه های مختلف کلیدی است.

وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فعالین صنعت حمل ونقل و راهداری گفت: خدمت کردن در این شرایط سخت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی نشان از اراده خدمت به مردم در تمام شرایط بوده و البته شایسته تقدیر است.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری با اشاره به نقش مهم این اداره در تامین ایمنی تردد کاربران جاده ها گفت: از هرزاویه که به خدمات شما نگاه شود، اهمیت آن در رفاه و سلامت مردم مشخص و ملموس خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سایه تعامل دوجانبه پلیس و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، نتایج خوبی به نفع مردم حاصل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با تقدیر از رویکرد جهادی پلیس و راهداری و دیگر دستگاه های ذی ربط، خاطرنشان کرد: حاصل این تعامل و مجاهدت ها کاهش تصادفات رانندگی منجر به فوت استان اصفهان بوده است.

سرتیپ  دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری در ادامه پیشنهاداتی در جهت افزایش تعاملات دوجانبه پلیس و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر و همچنین حفاظت از بیت المال مطرح کرد.

در پایان این دیدار،  فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اهدای لوح یادبود از فعالیت ها و تلاش های مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تقدیر و قدردانی کرد.