شناسهٔ خبر: 88026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم بررسی عملکرد شرکت های خدمات فنی آزمایشگاهی استان

image_2020_12_22-10_47_47_943_6fU.jpg رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی: پیرامون موضوع لزوم بررسی عملکرد شرکت های خدمات فنی آزمایشگاهی استان و برخورد با متخلفین و همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای فنی استان، جلسه ای در این خصوص با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، حامد عبدالرزاقی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه نحوه اجرای بندهای مصوبات صورتجلسه شورای فنی استان و همچنین پیشنهادات سازمان نظام مهندسی استان در رابطه با آیین نامه انضباطی شرکت های خدمات فنی آزمایشگاهی با لحاظ نمودن مفاد مکاتبه این اداره کل بررسی شد.

عبدالرزاقی افزود: همچنین چک لیست ها و صورتجلسات نظارتی تهیه شده توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان جهت نظارت بر عملکرد شرکت های خدمات فنی آزمایشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: پیشنهادات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در قالب دفترچه راهنمای نحوه اعمال نظارت عالیه بر عملکرد آزمایشگاه ها و چگونگی گردش کار آن بررسی شده و اعضا پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

عبدالرزاقی در پایان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان از بازدیدهای انجام شده گزارشی را به صورت پاور پوینت ارائه کرده و تصمیماتی در رابطه با برخورد متخلفین در این زمینه اتخاذ شد.

گفتنی است مجابی ریس سازمان نظام مهندسی ساختمان،کشاورز مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، فرخزاد رییس انجمن صنفی شرکت های خدمات آزمایشگاهی استان، فرجی پور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و عبدالرزاقی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در این جلسه حضور داشتند.