شناسهٔ خبر: 88073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی انجام شد

بهره‌برداری از چهار پروژه راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی با اعتبار ۲۲۶ میلیارد تومان

پروژ افتتاح.jpg چهار پروژه حوزه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی با اعتباری بالغ‌بر ۲۲۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی) محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: یکی از این طرح‌ها بهره‌برداری از ۱۹ پروژه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان در قالب پروژه‌های طرح « ابرار» است که برای اجرای آن‌ها ۵۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم روکش آسفالت ۲۱۹ کیلومتر از راه‌های شریانی، فرعی و روستایی استان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌‌ها ۲۳۱ هزار و ۲۸۶ تن آسفالت استفاده شده و بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وزیر راه وشهرسازی افزود: ساماندهی و حذف ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده‌‌‌های شریانی استان نیز با صرف ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ۳۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با صرف ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ تومان از محل اعتبارهای ملی از دیگر طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان است.