شناسهٔ خبر: 88227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب مقام سوم کشوری در طرح اقدام ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

اقدام ملی استان البرز اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در شاخص ارزیابی پیشرفت فیزیکی و تعیین تکلیف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مقام سوم را از میان کلیه استانهای کشور کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز ) این موضوع که در جلسه هفتگی طرح اقدام ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفرانسی بین ادارات کل راه و شهرسازی کلیه استان‌های کشور و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد مطرح شد.

دستورجلسه این هفته در خصوص موضوعات بررسی آخرین وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ، نهایی نمودن وضعیت ثبت نام جدید ، بررسی عملکرد دستگاههای متولی در حوزه پروژه های طرح اقدام ملی مسکن ، ابهامات و ایرادات موجود در ثبت اراضی و پروژه های طرح اقدام ملی مسکن توسط دستگاههای متولی و بررسی مسائل مرتبط با رفع محدودیت معاملات ثانویه در طرح مسکن مهر بود که در ابتدا دکتر محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن ارائه گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کشور،و ساخت و ساز مسکن ملی در خصوص هر یک از موضوعات دستور جلسه به ارائه توضیحاتی پرداخت .

در این جلسه نمایندگان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) ، بانک مسکن ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیر کل و معاونین مسکن و بازآفرینی شهری ، شهرسازی و معماری و املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز حضور داشتند .

در این جلسه مدیران کل برخی از استانها از پیشرفت پروژه های خود در طرح اقدام ملی مسکن گزارشی ارائه دادند .

در نهایت اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن استماع نظرات حاضر در جلسه به ارائه راهکارهای مرتبط با طرح اقدام ملی در جهت پیشبرد هر چه سریعتر اهداف پرداخت و از معاونین و مدیران کل استاها خواستار تلاش مضاعف در جهت نیل به اهداف طرح اقدام ملی شد .