شناسهٔ خبر: 88251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی ۷۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان

س و ب - بازگشایی مسیر.jpg سرپرست اکیپ راهداری تفتان گفت: ۷۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان در سال جاری به همت راهداران این اکیپ بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطا الله براهویی اظهار داشت: با بازگشایی این محورها تردد روان برای حدود ۳۴۵ خانوار روستایی شهرستان تفتان فراهم شد.

وی افزود: بازگشایی های این مدت در روستاهای حاشیه تفتان، منطقه اناری، تختون، چاهوک، رودگلی، نعمت آباد، حاجی محمد، چاه زیلان- کریم آباد، پوسه - کم سه گری،کوته - ملک آباد، غریب آباد - طویل آباد، سه یکی - لیس آباد، تختدون – اناری و همچنین منطقه نراپ توسط ماشین آلات سنگین راهداری اکیپ انجام شده و همچنان نیز تداوم دارد.

سرپرست اکیپ راهداری تفتان بر حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل تاکید کرد و گفت: حفظ ایمنی و تردد روان مردم مهمترین رسالت این اکیپ در منطقه است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات راهداری اقدام به راه اندازی چهار اکیپ راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان، تفتان خاش و توحید زاهدان کرده است.