شناسهٔ خبر: 8826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امینی در بازديد از روند اجرايي پروژه تعريض محور هراز:

سرعت، نظارت و كيفيت سه عنصر مهم در توسعه راه‌های کشور است

بازدید معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي در حاشيه بازديد از روند اجرايي پروژه تعريض محور هراز خواستار تسريع هرچه بيشتر در اجراي عمليات راهسازي اين استان شد و عنوان کرد: سرعت در عمليات ، كنترل در روند اجرايي و همچنين كيفيت عمليات سه عنصر مهم در ايجاد يك راه ايمن و مناسب در اين منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، امير اميني به همراه مديركل راه و شهرسازي مازندران و جمعي از مسؤلان اين اداره كل از پروژه هراز بازديد کرد .

وی در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبي از اجراي عمليات اجرايي پروژه هاي راهسازي مازندران عنوان كرد: يكي از راهكارهاي برون رفت از محروميت و حركت به سوي توسعه پايدار ، ايجاد راه دسترسي و مواصلاتي بوده كه الحمدا... در دولت يازدهم عنايت ويژه اي به اين مهم شده است.

وي در ادامه درخصوص روند عمليات اجرايي تعريض و چهارخطه كردن محور هراز اظهار داشت: با توجه به اينكه اين محور به عنوان يكي از محورهاي شرياني مازندران است و  اين استان را به پايتخت كشور متصل مي کند، ضروري است توسعه و تعريض آن در اولويت كاري قرار گيرد.

اميني یاد اور شد: با دستور مقام عالي وزارت، پيگيري پيشرفت فيزيكي ساخت و سازها، اتخاذ راهكار هاي فوري براي ساماندهي در روان سازي ترافيك، طرح مناسب براي ترافيك عبوري از شهرهاي بين راهي از جمله برنامه هايي است كه به جد در دستور كار قرار دارد.

معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي در ادامه از اقدامات ايمن سازي راه و شهرسازي مازندران در سطح محور هراز قدرداني و تصريح کرد: فعاليت هاي صورت گرفته در خصوص افزايش ضريب ايمني در محور هراز رضايت بخش است.

 بازديد از عمليات اجرايي كمربندي بابل و تعريض محور ساري _ كياسر نيز از جمله برنامه هاي معاون وزير راه و شهرسازي در مازندران بود./

نظر شما