شناسهٔ خبر: 88313 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان تا پایان آذر ۹۹

1 (9).jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۴۶ تن کالا توسط ۲۲۰ هزار و ۹۳۰ سفر ناوگان باری در ۹ ماهه سال جاری این استان حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده اظهار داشت: از مجموع کالاهای جابجا شده این مدت ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۷۲۰ تن به مقاصد درون استانی و ۵۹۲ هزار و ۶۲۶ تن به مقاصد خارج استان حمل شده است.

 وی با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از استمرار جابجایی کالا در استان با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر  ۸ هزار و۶۹۱ راننده، ۶ هزار و ۴۸۴ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند.