شناسهٔ خبر: 88318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

لکه گیری و روکش آسفالت افزون بر ۲۸۹کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی تا اواسط آذر ۹۹

Image-1 (20).jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : از آغاز تا پایان نیمه اول آذر ماه سال جاری افزون بر ۲۸۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حجم عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از ابتدا تا نیمه نخست آذر ماه سال جاری اظهار داشت: از این مقدار نزدیک به ۱۷۸ کیلومتر مربوط به عملیات روکش آسفالت و بالغ بر ۱۱۱ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری است.

 وی گفت: حجم کل تناژ مصرفی آسفالت برای این مقدار لکه گیری و روکش آسفالت افزون بر ۲۷۲ هزار تن بوده است که سهم تناژ آسفالت برای عملیات لکه گیری بالغ بر ۶۷ هزار تن و سهم تناژ آسفالت برای عملیات روکش آسفالت نزدیک ۲۰۵ هزار تن بوده که این حجم لکه گیری و روکش آسفالت با اعتبار کلی بالای ۲۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت افزون بر ۱۵ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در بزرگراه ها، نزدیک به ۶۲ کیلومتر در راه های اصلی ، بالای ۱۲۳ کیلومتر در راه های فرعی و ۴۰ و نیم کیلومتر در راه های روستایی صورت گرفته است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی در پایان با اعلام اینکه داشتن جاده هایی امن و بخشنده حق هم استانی های گرامی است ، ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و با توجه به شرایط آب و هوایی بتوان جهاد لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان را بر حسب الویت و برنامه ریزی های انجام گرفته ادامه داد.