شناسهٔ خبر: 88385 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عنوان کرد

ضرورت تقویت فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و جهادی به منظور افزایش نشاط میان پرسنل

مجید کیان پور جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ، بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۴ دی ۹۹، با حضور اعضا پایگاه مقاومت و دعوت از مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور،  مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آغاز جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و همچنین رحلت عالم ربانی، حضرت آیت ا... مصباح یزدی ، ابراز امیدواری کرد با عمل به وظایف بتوانیم راه شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

وی حمله کوردلانه ایادی استکبار را در سال گذشته ، که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان شد را سبب ایجاد وحدت میان مردم ایران و امت اسلامی دانست و شهید سلیمانی را دلاوری مخلص و خداجوی ، مطیع محض ولایت فقیه با معنویت زیاد و عزیز همه ملت معرفی کرد.

در ادامه کیانپور ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده ، خواستار برنامه ریزی دقیقتر و منسجم تر جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و جهادی، جهت حفظ و افزایش نشاط میان پرسنل شرکت در ستاد و سایر استان ها شد.

ایشان ابراز امیدواری کرد در دور جدید فعالیت‌های بسیج شرکت، با افزایش فعالیت‌های فرهنگی و با وحدت و همدلی بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف ترسیم شده و سیاست‌های مد نظر در حوزه بسیج ادارات گام‌های موثری برداشته شود .

در ادامه این جلسه در خصوص برنامه ها ی آتی پایگاه مقاومت بسیج بحث و تبادل نظر شد.