شناسهٔ خبر: 88387 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل از ۷ لغایت ۱۳ دی‌ماه انجام گرفت

برگزاری تور دوچرخه‌سواری محور بوشهر- خرمشهر(شلمچه) به مسافت ۴۸۵ کیلومتر

برنامه به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل یک تور دوچرخه سواری در محور بوشهر – خرمشهر به مسافت ۴۸۵ کیلومتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل یک تور دوچرخه سواری در محور بوشهر – خرمشهر به مسافت ۴۸۵ کیلومتر برگزار شد.

در این تور تیم  دوچرخه سواری منتخب ادارات کل راهداری و حمل ونقل استان‌های اصفهان و خوزستان و همچنین همکاران اداره کل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر، با بدرقه مدیرکل راهداری استان بوشهرو جمعی از معاونان و همکاران ، در ساعت ۸ مورخ ۷ دی ماه با حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید میثاق با شهدا، برنامه خود را آغاز کردند.

دوچرخه سواران با طی کردن مسیر ۴۸۵ کیلومتر در مورخ ۱۳ دی‌ماه با ورود به یادمان شهدای شلمچه به برنامه فرهنگی - ورزشی خود پایان دادند.

لازم به ذکر است این تیم، با عبور از شهرهای برازجان، بندر گناوه، بندر دیلم، بندر هندیجان، بندر ماهشهر، بندر آبادان، بندر خرمشهر، به  یادمان شهدای شلمچه وارد شده و یاد وخاطره شهدای راهدار ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است این برنامه با میزبانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل استان‌های بوشهر و خوزستان و مساعدت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با مدیریت اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.