شناسهٔ خبر: 88421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون عمرانی استاندار کرمان از پل‌های در حال ساخت سرجاز و جنگل آباد در جنوب کرمان

جنوب کرمان سرجا ز مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیر کل مدیریت بحران و فرماندار جیرفت از ادامه ساخت پلهای سر جاز و جنگل آباد در بزرگراه جیرفت کهنوج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدید از پل‌های در حال ساخت سرجاز و جنگل آباد که معاون عمرانی استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان و فرماندار جیرفت را همراهی می‌کرد، بیان کرد: روند اجرایی پل سرجاز تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پل جنگل آباد بعد از تجهیز کارگاه در حال اجرای تکمیل سبد های شمعها ،اماده کردن خاموتهای تیر ها ، تهیه میل گردهای موردنیاز و تهیه قالب های بتن است و همچنین قراردادبرای دستگاه حفاری شمعها  منعقد شده که در حال حمل به مکان پل است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با اعلام انعقاد قرارداد برای احداث راه دسترسی بین دوپل از مالکین اطراف این دوپل تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر مالکین با عوامل اجرایی تا پایان کار شد.

وی اظهار داشت: پل دوم جنگل آباد به طول کلی ۱۹۶ متر وپل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸ متر می باشد که امید واریم با تامین بودجه کافی و همکاری مدیران ارشد استان و شهر ستان جیرفت بزودی این پروژه ها  به بهره برداری برسد.

وی در خصوص اهمیت این دوپل گفت: محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج اتصال استان کرمان به جنوب کشور می باشد که از همین  دوپل می گذرد و می تواند کمک مهمی به رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه باشد.