شناسهٔ خبر: 88595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل جلسه و بازدید از اراضی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان رزن

رزن بازدید2 شورای تامین مسکن شهرستان رزن در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره کل و سایر اعضا تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) مهرداد مرادحاصلی از تشکیل شورای تامین مسکن شهرستان رزن خبر داد و گفت: اراضی معرفی شده در شهرستان رزن برای اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن به تعداد ۵۲ قطعه و ۱۵۰ واحد مسکن توسط اداره راه و شهرسازی برای اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان رزن معرفی شد‌.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن ادامه داد: توسط سایر اعضاء جانمایی و محل اراضی مذکور در مجاورت طرح مسکن مهر سابق مورد تایید قرار گرفت.
وی ادامه داد: اراضی در نظر گرفته شده در برنامه های آتی برای ساخت توسط بنیاد مسکن شهرستان رزن احداث می شود.

در این جلسه همچنین مجید صالحی امیر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل اعلام کرد: برای احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر دمق در صورت وجود متقاضی واجد شرایط و با توجه به نبود زمین در شهر مذکور و اجرای نیمه تمام طرح مسکن مهر ۸۰ واحدی در سنوات قبل به جهت تأمین زمین مورد نیاز یا اعمال ماده ۶ قانون ساماندهی مسکن که استفاده از ظرفیت اراضی دولتی و اراضی مازاد در اختیار ادارات قرار می‌گیرد و یا در صورتی که شهرداری شهر دمق اراضی در اختیار دارد برای اجرای طرح معرفی کنند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل افزود: اجرای طرح و یا طرح نیمه تمام مسکن مهر که ۹ سال است توسط بنیاد مسکن به صورت نیمه تمام رها شده به‌عنوان طرح اقدام ملی معرفی شود و به ادامه و تکمیل ساخت واحدها در قالب طرح اقدام ملی مسکن اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت. 

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام دور سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن اعلام کرد: سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن از روز ۱۸ دی ماه فعال است و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در صورت امکان توسط شهرداری‌ها به عموم مردم با نصب بنر و راهکارهای دیگر  اطلاع رسانی انجام پذیرد.