شناسهٔ خبر: 88613 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

به دنبال سهم بیشتری از بازار ارائه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح در کشور هستیم/ مدت زمان انتظار برای انجام آزمایشات باید به حداقل ممکن برسد

جلسه رئیس هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سهم ۲۲ درصدی از بازار خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح کشور را در دست دارد و با هدف‌گذاری انجام شده در تلاش هستیم ضمن ارتقاء بهره‌وری و انگیزه سازمانی، سهم حضور در بازار را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت برگزار شد، با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه‌ دارای یک‌هزار شعبه و واحد محلی مستقر در سراسرکشور است، اظهار داشت: با برنامه‌‌ریزی‎های انجام شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر آن هستیم تا ضمن افزایش سهم قراردادها و مشارکت در پروژه‎های عمرانی، در کمترین زمان ممکن توام با حفظ و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، در صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها نیز گام‎های بزرگی برداریم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه تصریح کرد: شوق خدمت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را باید همیشه زنده نگاه داریم و تا زمانی که انگیزه خدمت داشته و در کنار هم باشیم، می‎توانیم بهره‎وری را در شرکت افزایش دهیم.

در ادامه نشست‌ شورای مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بهبود وصول مطالبات، حفظ عزت، کرامت و ارزش انسانی کارکنان و مراجعین شرکت، حراست از تجهیزات و اموال شرکت، برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی برای افزایش درآمد و وصول در نمایندگی‌های استانی، ضرورت ارتقای رتبه شرکت در شاخص‎های عمومی و اختصاصی ارزیابی‌های وزارتخانه ، اطلاع‌رسانی مستمر، دقیق و شفاف از اقدامات ارزشمند شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و انتشار آن در رسانه‎ها، به کارگیری ایده‎های نو، ارتقاء شاخص بهره‎وری، کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای انجام آزمایش‌ها، انتشار اطلاعات شفاف، جامع و کامل در خصوص وصول مطالبات و تعداد قراردادها و امکان گزارش‌گیری از این اطلاعات و موضوع تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی کارکنان از جمله مواردی بود که کیانپور در این نشست بر آنها تاکید کرد. 

در بخش دیگر این نشست مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی و فرشید کریمی سرپرست دفتر برنامه و بودجه شرکت، به ترتیب گزارش عملکرد ۹ ماهه حوزه امور قراردادها و بازاریابی و اهم اقدامات مبارزه با کرونا را ارائه کردند. در پایان نشست نیز اعضای هیات مدیره و مدیران بخش‌های مختلف شرکت به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و عملکرد خود پرداختند .