شناسهٔ خبر: 8864 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

احمدی‌نوری به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

وضعیت تکمیل آزادراه همت/ ساخت قطعه پایانی ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ ۵۰درصد اعتبار باید صرف آزادسازی اراضی شود

حسن احمدی نوری معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه ساخت قطعه پایانی آزادراه همت ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد٬ گفت: ۵۰درصد این اعتبار باید صرف آزادسازی اراضی شود.

حسن احمدی نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تکمیل آزادراه همت گفت: هم اکنون مشغول آزادسازی اراضی واقع در مسیر پروژه هستیم ساخت قطعه پایانی این پروژه ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که ۱۱۰ میلیارد تومان سهم دولت و ۱۱۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه طول قطعه پایانی این آزادراه حدود ۴.۵ کیلومتر است افزود: از ۱۱۰ میلیارد تومان سهم دولت٬ تخصیص ۷۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۴ برای تکمیل قطعه پایانی پروژه آزادراه همت لحاظ شده است. در مجموع کل این اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی سهم دولت صرف آزادسازی اراضی واقع در مسیر پروژه می‌شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور یادآور شد: در مجوز کمیسیون ماده ۲۱۵ دو گزینه برای اجرای قطعه پایانی آزادراه همت پیشنهاد شده بود که یک گزینه اتصال آزادراه به میدان امام حسین (ع) کرج و گزینه دیگر اتصال به کمربندی شمالی شهر کرج بود که براساس توافق با مقامات استانی٬ محلی و شهرداری گزینه اتصال به کمربند شمالی شهر کرج اجرایی می‌شود./

نظر شما