شناسهٔ خبر: 88643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأکید بر گسترش تفکر بالندگی روزافزون بانوان

image.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جمع بانوان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: بدون شک، حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی برجسته ولایت‌مداری و بصیرت هستند که فضائل و سبک زندگی آن بانوی نمونه اسلام باید بیش از پیش ترویج پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در این دیدار که به مناسبت اجرای موفقیت‌آمیز دفاع رساله دکترای خانم ثبات‌ثانی انجام شد بر بهره‌گیری از توانمندی و شایستگی بانوان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید تبعیض جنسیتی در حوزه‌های اشتغال، مشارکت و مدیریتی کاهش یابد تا بانوان بتوانند از ظرفیت‌های خود در این عرصه‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته، مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی با ظرفیت‌سازی برای افزایش مشارکت و واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان نقش‌آفرینی کرده است.

حمزه‌لو تاکید کرد:‌ روشن است که كيفيت‌گرایی، ارتقای دانش و تخصص موجب افزايش قـدرت بانوان می‌شود. بنابراین تخصص‌گرایی را  برای اثربخشی و تغییر محیط‌های اداری باید یک اصل قرار دهیم و  لازم است با گسترش تفکر رشد و بالندگی روزافزون در بین بانوان و همچنين اسـتقرار نظـام مناسب مديريت عملكرد، زمینه اعتماد به بانوان فراهم شود.