شناسهٔ خبر: 88656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:‌

بازدید فنی بیش از  ۲۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان

بازدید ناوگان.jpeg  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از بازدید فنی ۲ هزار و ۸۷۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این بازدیدها در قالب ۷۶ مانور طرح کنترل و نظارت انجام شده است، اظهار داشت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در این بازدیدها مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار می‌دهند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: بیشترین بازدیدهای فنی انجام شده این مدت با ۲ هزار و ۵۴۶ دستگاه به ناوگان باری استان اختصاص دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نتایج حاصل از این بازدیدها در پایان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی و کشوری ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۹۱ راننده باری و ۲ هزار و ۵۹۰ راننده بخش حمل و نقل مسافری در سیستان و بلوچستان در حوزه این اداره کل مشغول خدمات‌رسانی به هم استانی های گرامی هستند.