شناسهٔ خبر: 88668 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر به سیستان و بلوچستان مطرح شد

آمادگی شرکت فنی و مکانیک خاک برای آموزش کارشناسان فنی کارفرمایان و پیمانکاران/ لزوم ارتقای آموزش‌ کارشناسان فنی و افزایش نظارت‌ها جهت جلوگیری‌ از هدررفت بیت‌المال

جلسه مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: باید نسبت به آموزش‌های مستمر کارشناسان فنی اقدام کرد و با رعایت استانداردها و افزایش نظارت ها جلوی هدر رفت بیت‌المال را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، امروز دوشنبه ٢٢ دی ماه با هدف بررسی پروژه‌های عمرانی وزارت متبوع در سطح استان وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی فرودگاه بین‌المللی زاهدان، دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حضور در جلسات شورای فنی استان و همچنین جلسه شورای هماهنگی امور  راه و شهرسازی، دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نشست با اصحاب رسانه  از مهمترین برنامه‌های وی در این سفر است.

کیانپور در جلسه شورای فنی استان با معرفی توانمندی‌ و ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء سطح کیفی پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: باید نسبت به آموزش‌های مستمر کارشناسان فنی اقدام کرد و با رعایت استانداردها و افزایش نظارت‌ها جلوی هدر رفت بیت‌المال را گرفت. 

وی ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند آمادگی دارد برای آموزش کارشناسان فنی کارفرمایان و پیمانکاران برنامه‌ریزی کرده و در همین راستا دوره‌های تخصصی مورد نیاز را با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کند.

قرار است بعد از سفر به سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، سفری به استان بوشهر داشته باشد.