به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور این اداره کل از لحاظ میانگین مدت زمان بررسی شکایات با میانگین زمان ۲ روز توانست عنوان برتر را در کشور از آن خود کند.
وی ادامه داد: بازديدهاي دوره اي از ادارات شهرستان ها، پاسخگويی به درخواست ها و شكايات احتمالی مردم و رسيدگی و پيگيری مواردی كه مورد اعتراض مردم در حوزه حمل و نقل و راهداری است جزو اهداف و وظايف اين اداره کل است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.