شناسهٔ خبر: 88741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور لوح تقدیر از سوی معاون وزیرراه و شهر سازی :

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مورد تقدیر قرار گرفت

مهندس نجفی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور با ارسال نامه ای از مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، شهرام آم نژاد با ارسال لوح تقديري براي عباسعلی نجفی از زحمات و خدمات شايسته این اداره کل در خصوص افزايش ارتقاء ايمني و تامين تردد عبور و مرور ايمن در محورهاي تحت پوشش خود و همچنین عملکرد مثبت و تاثیرگذار در هفته ایمنی حمل و نقل تقدير و قدرداني کرد.

در بخشی از نامه معاون وزیر راه و شهرسازی به نجفی آمده است: از تلاش ها و اقدامات آن اداره کل و اعضای محترم کمیسیون ایمنی راه های استان در برنامه ریزی و برگزاری موثر هفته ایمنی حمل و نقل تقدیر به عمل آمده و امید می رود با استمرار تلاش ها و همکاری اعضاء در زمینه آموزش و آگاه سازی ، ارتقای ایمنی رانندگی و کاهش بیش از پیش تصادفات و جانباختگان در سایه الطاف الهی حاصل شود.

گفتنی است این اداره کل به عنوان دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان علاوه بر اقدامات گسترده ایمن سازی محورهای تحت پوشش خود ، نسبت به اجرای اقدامات فرهنگی به منظور ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اقدام کرده که ماحصل این اقدامات کاهش فوتی های سر صحنه تصادفات رانندگی در چهار سال پیاپی در سطح استان مازندران است.