شناسهٔ خبر: 88781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

اعتمادسازی برای تقویت جامعه ضروری است

رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر کمک‌های مومنانه تاکید فراوان داشتند که وزارت راه و شهرسازی نیز در این عرصه پیگیری‌های جدی داشت و تاکنون چهار مرحله رزمایش مومنانه برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان در آئین چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه به اقشار نیازمند خوزستان در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: خوزستان نخستین استانی است که در این امر خداپسندانه مورد توجه قرار گرفته و جا دارد از وزارت راه و شهرسازی به صورت ویژه قدردانی کنیم چرا که این کمک‌های مردمی تاثیر بسزایی در روحیه جامعه داشتند.

وی ادامه داد: اکنون برخی خانوارها باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که با حرکت‌های جهادی و نیکوکارانه می‌توان فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج و بخشی از مشکلات معیشتی مردم را برطرف کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این حرکت‌های فرهنگی می‌تواند باعث اعتمادسازی و تقویت سرمایه اجتماعی شود چرا که اقدامات نیکوکارانه در تاریخ ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان پرسابقه است که باید از آن الگوبرداری کنیم.

آیین چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه کارکنان وزارت راه و شهرسازی روز پنجشنبه با حضور مشاور وزیر راه، فرمانده بسیج راه و شهرسازی، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این مرحله یک هزار بسته معیشتی توسط کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

پیش از این نیز وزارت راه و شهرسازی در سه مرحله بیش از سه هزار بسته حمایتی و معیشتی را بین نیازمندان سطح کشور توزیع کرده است.