شناسهٔ خبر: 88782 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده بسیج وزارت راه وشهرسازی:

اتحاد مردم ایران باعث ناامیدی دشمن شد

جلسه فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه جبهه مقاومت هر روز در جهان گسترش پیدا می کند، گفت: اتحاد و همدلی دولت، نظام و ملت موجی از یاس و ناامیدی در بین دشمنان به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، علیرضا افشاری در آئین مرحله چهارم کمک‌های مومنانه به اقشار نیازمند خوزستان در قالب طرح شهید سلیمانی، افزود: خوزستان در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای داشت و دین زیادی بر گردن مردم کشور دارد که باید در این روزهای سخت در کنار مردم قهرمان این استان باشیم.

وی ادامه داد: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از نیازمندان ۲ مرحله از کمک‌های مومنانه در مناطق جنوبی، غربی و شرقی تهران توزیع شد.

فرمانده مرکز بسیج وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: سومین مرحله این کمک‌های مومنانه شامل ۶۰۰ بسته حمایتی در اختیار قرارگاه سازندگی سپاه قرار داده شد تا در سطح کشور توزیع کنند و در نهایت مرحله چهارم در استان خوزستان اجرایی شد.

وی افزود: گوشت گرم، نذر گوسفند، مرغ، میوه،  تخم‌مرغ و نان، حبوبات و سایر اقلام معیشتی در این مراحل بین نیازمندان سطح کشور توزیع شدند که تمامی این اقلام از کمک‌های کارکنان وزارت راه و شهرسازی بودند و هیچ حمایت دولتی را به همراه نداشته‌اند.

افشاری با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع شدند، گفت: این کمک‌ها تا زمانی که مردم درشرایط سخت اقتصادی هستند، ادامه خواهند داشت.

وی با قدردانی از همکاری قابل توجه مدیران استانی با وزارت راه و شهرسازی افزود: امید است بتوانیم این حرکت را به عنوان یک جریان فرهنگی در سایر نهادها شاهد باشیم.