شناسهٔ خبر: 88867 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

خوزستان، میزبان سومین سفر استانی مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مجید کیان پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سومین سفر استانی خود، به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور در سومین سفر استانی رسمی خود به همراه عضو هیئت مدیره و تنی چند از مدیران ستادی، سه‌شنبه ۳۰ دی ماه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

در این سفر مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مسئولان استانی از جمله استاندار خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در ادامه سفر ضمن بازدید از پروژه‌های فرودگاه اهواز در جلسه شورای فنی استانداری خوزستان نیز حاضر خواهد شد.

همچنین قرار است، کیانپور ضمن بازدید از آزمایشگاه استان و بررسی اقدامات انجام شده، در نشست صمیمی با همکاران آزمایشگاه استان حضور یابد و در پایان سفر نیز در نشستی مطبوعاتی، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران استان باشد.

گفتنی است، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی دو هفته اخیر به استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز سفر کرده است.