شناسهٔ خبر: 88912 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سفر به استان خوزستان مطرح کرد

نقش خاص آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خوزستان در انجام پروژه‌های ملی/ هدف آزمایشگاه، ارتقای کیفی و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی خوزستان

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از آزمایشگاه استان خوزستان بازدید کرد و طی آن، ویژگی‌های این آزمایشگاه در ارتقای کیفی و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی خوزستان را برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی فنی و مکانیک خاک با ورود به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی شهر اهواز، در ابتدا از پروژه‌های عمرانی این فرودگاه و متعاقبا از اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و سپس در نشست صمیمی با حضور همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان حاضر شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست صمیمی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با همکاران این استان اظهار داشت: استان خوزستان قطب اقتصادی کشور بوده و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش و جایگاه خاصی در انجام پروژه‌های ملی در استان دارد.

کیانپور اضافه کرد: پرسنل متخصص و توانمند، نیروی کارآمد و پرتلاش به همراه آزمایشگاه مجهز می‌تواند دستگاه‌های اجرایی استان را در ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی یاری دهد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: انتظار داریم با وحدت و همدلی که در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان وجود دارد، بتوانیم ضمن افزایش کارآیی و بهره‌وری با جذب بیشتر پروژه‎ها و افزایش رضایت کارفرمایان نقش موثر‌تری را  در سازندگی کشور ایفا کنیم.

روان بد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز در این نشست گفت: نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان در پروژه‌های عمرانی استان ممتاز و بی بدلیل بوده و همکاری کارکنان در ارتقاء جایگاه آزمایشگاه و اجرای مطلوب پروژه‌ها را ستودتی و قابل تقدیر دانست.

در ابتدای این نشست صمیمی شعبانی مدیرکل آزمایشگاه استان خوزستان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و هیئت همراه به معرفی توانمندی‌ها و تجهیزات آزمایشگاه استان پرداخت و نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک استان خوزستان در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در استان را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش و همدلی کارکنان زحمتکش آزمایشگاه استان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار صمیمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه شورای معاونین استان و روسای شعب حضور یافت.