شناسهٔ خبر: 88928 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی دیدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با استاندار خوزستان تاکید شد

توانایی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت ارائه خدمات به تمامی پروژه‎های جدید استان خوزستان

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از آمادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت همکاری و ارائه خدمات به تمامی پروژه‎های جدید استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن شرکت در جلسه شورای فنی استان خوستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ نوع آزمایش توسط نماینده شرکت در استان قابل ارائه است، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان با توانایی و تجهیزاتی که در اختیار دارد،  می‌تواند خدمات قابل قبولی را به پروژه‌های مد نظر دستگاه‌های اجرایی استان ارائه دهد.

 کیانپور اظهار داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم برای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‎های خود از این ظرفیت بالقوه و بالفعل موجود در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استفاده کنند.

وی افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان توانایی ارائه خدمات به تمامی پروژه‎های جدید استان خوزستان را دارد و آماده همکاری است.

لازم به ذکر است پس از این جلسه مجید کیانپور و هیئت همراه با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز ملاقات داشت که طی این دیدار گزارشی از اقدامات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استان ارائه و بر توسعه مشارکت آزمایشگاه و افزایش سهم حضور به منظور انجام مطالعات و کنترل استانداردهای فنی و تضمین کیفیت در پروژه‌های عمرانی استان بالاخص پروژه‌های زیربنایی و اولویت دار دولت در استان تاکید شد .