شناسهٔ خبر: 88943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای تردد در جاده های کوهستانی مازندران :

تجهيزات و امكانات ايمنی از جمله زنجير چرخ همراه داشته باشید

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به كاهش دما و بارش برف در سطح محورهای كوهستانی به كليه رانندگانی كه قصد تردد از محورهای كوهستانی را دارند توصيه می‌شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت، تجهيزات و امكانات ايمنی از جمله زنجير چرخ را همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، حسن جهانیان اظهار داشت: ۳۳ اکيپ راهداري در قالب ۲۵۰ ماشين و ۳۵۰ راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقر هستند.

وی طول محورهای برفگير مازندران را ۳۷۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز شده و آماده سرويس‌دهي به مسافران و در راه‌ماندگان است.

جهانیان خاطر نشان ساخت: مسافران و رانندگان مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راه‌ها، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی موجود (بارش برف و باران) در جاده‌های کوهستانی این استان، توصیه می‌شود تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.