شناسهٔ خبر: 89043 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با توجه به تغییرات آب‌وهوایی در کشور:

کاهش دید ناشی از گرد‌وخاک مانع فرود پروازها در فرودگاه بندرعباس شد/ مسافران قبل از خروج از منزل، از وضعیت پروازها اطلاع کسب کنند

خلبان هواپیمای گردشگران اروپایی کاهش دید افقی ناشی از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک مانع از فرود پروازها در فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز (4 بهمن)، کاهش دید افقی ناشی از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک مانع از فرود پروازها در فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

پرواز صبح امروز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی ماهان و پرواز دیگر این مسیر از شرکت هواپیمایی ساها در فرودگاه های شیراز و کرمان بر زمین نشستند.

پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی تابان نیز که اکنون تلاش کرد فرود آید موفق نشد و به سمت فرودگاه بین المللی شیراز تغییر مسیر داده است.

اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان با توجه به شرایط جوی و تاثیر که بر نشست و برخاست پروازها دارد از مسافران تقاضا کرده قبل از خروج از منزل به قصد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس از وضعیت پروازهای این فرودگاه اطلاع کسب کنند.

 شماره تلفن ۱۹۹، ۰۷۶۳۳۶۱۱۰۳۰ و ۰۷۶۳۳۶۱۱۰۲۰ برای اطلاع رسانی از وضعیت پروازها اختصاص دارد که می‌توان از آن آخرین وضعیت پروازها را جویا شد.

براساس اطلاعات منتشره اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان، درحال حاضر هواپیماهای ۱۵ شرکت پروازی ۱۶ مسیر پروازی داخلی را برای مسافران فرودگاه بین المللی بندرعباس پوشش می‌دهند.