شناسهٔ خبر: 89048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

گردنه گله بادوش برفروبی شد / تردد در محور الیگودرز_ شول آباد جریان دارد

69.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: گردنه گله باوش در محور الیگودرز - شول آباد پس از یک روز تلاش راهداران برفروبی شد و در حال حاضر تردد در محور جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در شامگاه یکم و بامداد دوم بهمن ماه تعدادی از محورهای روستایی در شهرستان الیگودرز با کندی تردد مواجه شدند. یکی از این محورها مسیر الیگودرز به شول آباد بود که با تلاش شبانه روزی راهداران در کمتر از یک روز برفروبی شد.

شرفی افزود: در حال حاضر تردد در محور الیگودرز - شول آباد جریان دارد اما با توجه به کولاک شدید در این محور به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ، لباس گرم و پتو همراه داشته باشند.

وی گفت: در برف و کولاک شامگاه یکم بهمن یک نفر راننده خودروی پراید از ساکنان منطقه شول آباد که بدون تجهیزات ایمنی چندین ساعت در گردنه گله بادوش گرفتار شده بود، با کمک راهداران الیگودرز نجات یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تاکید کرد: رانندگان در فصل زمستان با پرهیز از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه در حفظ سلامتی خود و دیگران دقت بیشتری داشته باشند.