شناسهٔ خبر: 89056 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

امضاي ٢ قرارداد تامين و تحويل ١٠ فروند شناور راهنمابر / ارزش قراردادهای سرمايه گذاری ٣٩٠ ميلياردتومان

امضاء تفاهمنامه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ٢ قرارداد تامين و تحويل ١٠ فروند شناور راهنمابر به ارزش بيش از ٣٩٠ ميلياردتومان به امضای سازمان بنادر و دو شركت داخلی رسيد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و در ساختمان این وزارتخانه  ٢ قرارداد تامين و تحويل ١٠ فروند شناور راهنمابر به ارزش بيش از ٣٩٠ ميلياردتومان به امضای سازمان بنادر و دو شركت داخلی رسيد.

در اولین قرارداد، تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا رسید. در امضای این تفاهم‌نامه الهیار عضو هیات عامل سازمان بنادر و همچنین صمدی مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی صدرا حضور یافته و تفاهم نامه ها را امضا کردند.

ارزش این سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

امضای قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر آلومینیومی بنادر جنوب

همچنین در ادامه این مراسم قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر آلومینیومی بنادر جنوب ایران به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت آرام کیان قشم رسید. الهیار عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و زمانی مدیرعامل و عضو هیات عامل شرکت آرام کیان قشم این تفاهم نام را امضا کردند.

ارزش این سرمایه گذاری ۲۵۲ میلیارد تومان است.این تفاهم نامه در راستای طرح تحول صنعت مبتنی بر اقتصاد مقاومتی به امضا رسید.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه ها در ساختمان دادمان و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اکبر ترکان مشاور رییس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.