شناسهٔ خبر: 89279 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به همت اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارتخانه به مناسبت دهه فجر انجام می‌گیرد

برنامه پیمایش کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی در دره ژئوپارک رفسنجان

تصویر روز: نمایی زیبا از ساختمان وزارت راه و شهرسازی در روز طبیعت برنامه پیمایش دره ژئوپارک راگه رفسنجان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی بنابر درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قرار است جهت لق‌گیری و ایمن‌سازی محور زرند – رفسنجان کوهنوردان این مجموعه را به این استان اعزام کند.

در این درخواست که به شکل نامه‌ای به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان، کردستان، جنوب کرمان و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان ارسال شده است، از این ادارات کل تقاضای همکاری شده است.

همچنین در ادامه این برنامه، اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه در نظر دارد پس از اجرای عملیات فوق، برنامه پیمایش دره ژئوپارک راگه رفسنجان، به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن را برگزار کند.

در همین خصوص براساس اعلام انجام گرفته از سوی اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی ضمن معرفی آقای جمشیدی با شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۰۹۴۶۴ جهت هماهنگی از همه کوهنوردان خواسته شده با تجهیزات مورد نیاز از جمله تجهیزات کامل کمپینگ شبانه (چادر، کیسه خواب، کفش و پوشاک مناسب و...) در این برنامه حضور داشته باشند.