شناسهٔ خبر: 89288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

پرداخت تسهیلات نوسازی به تاکسی‌های برون شهری استان فارس

تسهیلات نوسازی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: تاکنون برای نوسازی ناوگان تاکسی برون شهری به راننده۲۱۵ دستگاه خودرو تسهیلات ۵ ساله با کارمزد ۴ درصد در فارس پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علی یزدانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: تاکنون برای نوسازی ناوگان تاکسی برون شهری به راننده۲۱۵ دستگاه خودرو تسهیلات ۵ ساله با کارمزد ۴ درصد در فارس پرداخت شده است.

معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: ظرفیت امسال و سال آینده نوسازی تاکسی‌های برون شهری در کشور ۳۰۰۰ دستگاه است که از این تعداد امسال ۲۱۵ دستگاه به استان فارس اختصاص یافته که در صورت استقبال رانندگان این سهمیه قابل افزایش است.

علی یزدانی افزود: این خودرو‌ها از نوع سمند ال ایکس به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان است که ۷۰ درصد آن با تسهیلات ۵ ساله با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود و مابقی قیمت آورده مالک خودرو است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: سن فرسودگی خودرو ۱۰ سال اعلام شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری که با آن‌ها قرارداد دارند درخواست ارائه کنند تا در صورت واجد شرایط بودن تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود.