شناسهٔ خبر: 89289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

بازگشایی ۲۳۶ راه روستایی در استان کرمانشاه

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های چند روز گذشته راه ۱۶۲ روستای استان کرمانشاه مسدود شد که با تلاش نیرو‌های راهداری درحال حاضر تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، کرمی با اعلام این خبر گفت: عملیات بازگشایی راه ۷۴ روستای باقی‌مانده نیز انجام شده و تمامی راه‌های روستایی بازگشایی شده است.

فریبرز کرمی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در ۳۹ محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، بارش برف و باران داشته ایم، افزود: هم اکنون تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است و مشکلی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۳۷ نیروی راهداری در راهدارخانه های سطح استان درگیر برف روبی بودند و با در اختیار داشتن ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات ۹۸۰ کیلومتر باند از جاده‌های استان را برف‌روبی کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین طی شبانه روز گذشته بیش از هزار تن شن و نمک در محور‌های مواصلاتی استان استفاده شده و به ۱۱ خودرو در برف مانده نیز امدادرسانی شده است.

فریبرز کرمی افزود: هموطنان می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان قرار بگیرند.