شناسهٔ خبر: 89290 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی انجام گرفت

تبریک مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حسن اسحاقي - مشاور امور ايثارگران مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران طی پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن اسحاقی، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران طی پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

دهه ی فجر آن آئینه یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

"مقام معظم رهبری"

امسال دهه فجر را در حالی گرامی می داریم که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب ۲۲ بهمن هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب است.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و از خون پاک نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار انقلابی و ولایتمدار کشورمان رنگین است و بر ماست که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم.

۱۲بهمن؛ آغازین روز ایام الله دهه فجر، روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

در نظام جمهوری اسلامی که بر اساس مردم سالاری دینی اداره می شود همه ارکان؛ مستقیم و یاغیر مستقیم با آرای عمومی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش انتخاب می شوند و امسال در چهل و دومین سال از حیات پر برکت انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی دیگری در راه است و می طلبد تا همگان بویژه نخبگان سیاسی با همدلی و وحدت؛ زمینه مشارکت حداکثری را درپای صندوق های رای فراهم آورند.

اینجانب در بهاری دیگر از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب؛ امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب، فرا رسیدن ایام دهه فجر را خدمت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم شریف ایران اسلامی مردم شهید پرور استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می کنم و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.