شناسهٔ خبر: 89348 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک رياست سازمان هواپيمايی کشوری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

تورج زنگنه کاپیتان تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود امام عارف و حکیم حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود امام عارف و حکیم حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
سپاس خدای را كه نعمت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را بر ما ارزانی داشت.
درود و سـلام بی‌پایان خداوند بر روح پاک و مطـهر مردی عارف كه در سایه عقل، تدبیر و بصیرت به مبارزه با استكبار پرداخت و با بنیان نهادن انقلابی تام و تمام بر مبنای معنویت، عدالت و عقلانیت ایران را به آزادی و آزادگی رساند.
در روز 12 بهمن با ورود بزرگ‌مرد تاریخ‌ساز، عارف سترگ و تراز اول جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) به كشور، نوای عدالت‌خواهی و آزادگی مردم غیور ایران در جهان طنین‌انداز شد.
مردم ایران با مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی‌های خویش تحت زعامت حضرت امام (ره)، برای دفاع از اسلام و ولایت‌فقیه خود از جان و مالشان گذشتند و با تقدیم  شهدای گرانقدر، درخت انقلاب را به ثمر رسانده و با ویران ساختن پیکره ظلم و استبداد شاهنشاهی برگ زرینی در تاریخ دنیا گشودند.
انقلاب اسلامی ایران، انقلابی منحصر به فرد و تمدنی نوین در جهان به شمار می‌رود كه تأثیرگذاری آن در طول بیش از چهار دهه، همواره منشأ اندیشه‌های علمی، فلسفی و نقطه شروع انقلاب‌های بزرگ جهان اسلام است.
در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، عهدی دوباره می‌بندیم و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز، جانبازان گرامی و ایثارگرانی که در پیروزی انقلاب و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای آن مشارکت داشته‌اند، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر؛ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و طلوع آفتاب معنویت را به محضر رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهیدپرور ایران و همکاران عزیزم در صنعت هوانوردی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدواند سبحان توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدا را مسئلت می‌نمایم.