شناسهٔ خبر: 89367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

غبار روبی مزار شهدا استان همدان همزمان با آغاز دهه فجر

گلزار شهدا2 به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و سایر مدیران استانی در مزار شهدای استان همدان ، ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، این آیین معنوی در گرامیداشت چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران استانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم استاندار همدان سید سعید شاهرخی بیان کرد:به اتفاق مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی به گلزار شهدا آمدیم تا با آنها میثاق ببندیم که خدمت‌گذاران خوبی برای مردم باشیم‌.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود. انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد،استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

شاهرخی یادآور شد: در دهه فجر، طرح‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی در استان با رعایت فاصله‌گذاری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، افتتاح خواهند شد.اولویت ما در کل این پروژه‌ها و دیگر اقدامات انجام شده، معیشت و توجه به رونق تولید به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان استان بوده است.

سید سعید شاهرخی در پایان خاطر نشان ساخت:نگاه ما در طرح‌ها و پروژه‌ها و در کل توسعه استان همدان، یک نگاه بلند مدت و برنامه‌‌ریزی شده ‌است.