شناسهٔ خبر: 89386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تداوم توزیع لاستیک و روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در سیستان و بلوچستان با نرخ مصوب دولتی

س و ب - مدیر کل.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تداوم توزیع لاستیک و روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان با نرخ مصوب دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار از مردادماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب (ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان) تاکنون تعداد ۷۳ هزار و  ۴۲۵ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۷ هزار و ۹۷۷ حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

کرد همچنین از توزیع بیش از ۹ هزار لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکین ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب از اول آذرماه سال جاری درمحل پایانه بار زاهدان آغاز شده است و همچنان نیز تداوم دارد.