شناسهٔ خبر: 89413 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران روی داد

انجام ممیزی فرودگاه گچساران از سوی ۱۰ نفر از کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری/ احصای كمبودها و مشكلات فرودگاه یاسوج و اعلام آن به شركت نفت

فرودگاه یاسوج با حضور نماينده تام‌الاختيار مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در امور واگذاری فرودگاه‌های شرکت نفت به شرکت فرودگاه‌ها و مدير فرودگاه شهدای ياسوج کار ارزيابی و مميزی فرودگاه گچساران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مميزی فرودگاه گچساران با حضور نماينده تام‌الاختيار مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در امور واگذاری فرودگاه‌های شرکت نفت به شرکت فرودگاه‌ها و مدير فرودگاه شهدای ياسوج، از سوی ١٠ نفر از کارشناسان سازمان هواپيمايی کشوری در تمام حوزه‌های عمليات فرودگاهی و عمليات هوانوردی انجام شد.

هدف از اين مميزى، احصای كمبودها و مشكلات فرودگاه در تمام حوزه‌هاى هوانوردى و فرودگاهى و اعلام آن به شركت نفت برای تامين اعتبار لازم براى حل و فصل مشكلات و رساندن فرودگاه گچساران به استانداردهاى مشخص شده و قابل قبول سازمان هواپيمايى كشورى و شركت فرودگاه‌ها و ناوبرى ايران بود.

طبق توافق انجام شده بین شركت فرودگاه‌ها و ناوبرى ايران و شركت نفت، تمام هزينه‌هاى استانداردسازى و رفع نواقص و كمبودهاى هشت فرودگاه شركت نفت از جمله فرودگاه گچساران بر عهده شركت نفت است.