شناسهٔ خبر: 89441 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز زن و مادر انجام گرفت

تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از بانوان معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارتخانه

مراسم معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از بانوان این معاونت با تقدیم لوحی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت روز زن و مادر، دفتر معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از بانوان این معاونت با تقدیم لوحی تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم که با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، وی با اشاره به تولد حضرت فاطمه به عنوان یک معجزه الهی و دمیده شدن روح خداوندی در کالبد یک زن این روز را به کلیه زنان وزارت راه و شهرسازی و این معاونت تبریک گفت.  

در متن تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از زنان معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه آمده است:

پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ شمسی مصادف با بیستم جمادی الثانی سال ۱۴۴۲ قمری، آسمان مکه آذین بند قدوم دختر خورشید است و کعبه و زمزم و صفا، سرودخوان آمدن کوثر جاری رسول خدایند.

بدون شک حضرت فاطمه زهرا (س)، جلوه ای بی بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است. زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه های زندگی است.

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قلعه رفیع فضائل صدیقه کبری؛ حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت زن و روز مادر را به شما همکار گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، سعادت و سلامتی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.