شناسهٔ خبر: 89455 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام دهه فجر انجام شد

جلسه ملاقات مردمی وزیر راه و شهرسازی به شکل حضوری و مجازی/ کسب رتبه سوم کشوری اداره ارتباطات مردمی به دلیل پاسخگویی برتر در سال گذشته

جلسه ملاقات مردمی وزیر راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر به شکل حضوری و مجازی به مناسبت دهه فجر، وزیر راه و شهرسازی به منظور رفع مشکلات مردم، با ساکنان شهر تهران به طور حضوری و با ساکنان استان های کشور به طور مجازی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۵ بهمن به مناسبت دهه فجر، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به منظور رفع مشکلات مردم با ۱۲ نفر از ساکنان شهر تهران به طور حضوری و با ۵ نفر از ساکنان استان‌ها به طور مجازی دیدار و گفت و گو کرد.

عمده مشکلاتی که در این ملاقات عمومی مطرح شد مربوط به طرح اقدام ملی مسکن، مسکن مهر، درخواست زمین معوض، احداث مجتمع خدماتی و رفاهی و همچنین درخواست ساختمان اداری بودند.

به منظور رسیدگی فوری به درخواست‌های مطرح شده، مسئولان معاونت‌های مربوطه از جمله سازمان راهداری و امور جاده‌ای، سازمان ملی زمین و مسکن، معماری و شهرسازی و دیگر ادارات و مجموعه‌های تابعه در این نشست وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

ببینید|جلسه ملاقات مردمی وزیر راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر به شکل حضوری و مجازی

افرادی که در این دیدار مردمی حضور داشتند، کسانی بودند که از قبل مشکلاتشان را با بخش اداره ارتباطات مردمی از طریق سایت یا نامه مطرح کرده بودند که به دلیل منطقی بودن درخواست‌ها و عدم حصول نتیجه، این اداره فرصت لازم جهت ملاقات با وزیر راه و شهرسازی را برای این افراد فراهم کرد.

گفتنی است که روزی ۲۰ تا ۳۰ ایمیل به نشانی الکترونیکی وزیر راه و شهرسازی یا بخش اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی ارسال می‌شود که این اداره، در اسرع وقت پیگیر تمامی موضوعات مطرح شده و درخواست‌های واقعی می‌شود.

لازم به ذکر است که سال گذشته، اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به دلیل پاسخگو بودن به مشکلات مردم و پیگیری درخواست‌های واصله، از سوی نهاد ریاست جمهوری رتبه سوم کشوری را دریافت کرد.