شناسهٔ خبر: 89468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری مسکن ملی کارکنان راهداری لرستان در حال انجام است

IMG-20210204-WA0042.jpg با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیگیری ها برای برخورداری همکاران از طرح مسکن ملی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مصطفی میردریکوند رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تبریک ایام ا... دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از آغاز طرح مسکن ملی و ثبت نام همکاران، پیگیری های زیادی از طریق سازمان و اداره کل راه و شهرسازی استان برای برخورداری همکاران از مزایای این طرح انجام شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به دغدغه مقام عالی وزارت و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنا به جلسه ای که اخیرا با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مسئولان ارشد وزارتخانه و سازمان نسبت به پیگیری مسکن ملی کارکنان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داده اند و در استان پیگیر این موضوع هستیم.

وی؛ ساماندهی نیروی انسانی به عنوان سرمایه سازمان، کنترل اسناد غذایی و رعایت اصل صرفه جویی با راه اندازی آشپزخانه های سیار، رسیدگی به اسناد جاری شهرستان ها، نظارت بر نگهداری از ساختمان های اداری و راهدارخانه ها، پیگیری امور رفاهی همکاران و بازنشستگان، ارزشیابی کارکنان، آموزش کارکنان و رانندگان با همکاری معاونت حمل و نقل و برقراری نظم اداری را از عمده اقدامات انجام شده در سال جاری و برنامه های دوماهه آخر سال عنوان کرد.

میردریکوند گفت: با توجه به شرایط کرونا و شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان و استانداری، تمام پروتکل های بهداشتی در سطح اداره کل و شهرستان ها و پیگیری مسائل بهداشتی کارکنان و توزیع اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا بین ادارات بطور مرتب در حال انجام است.

رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از پیگیری امور رفاهی و ورزشی کارکنان، راه اندازی سالن ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای آقایان و بانوان همکار، پیگیری امور ایثارگران، تبدیل وضعیت و ثبت تغییرات همکاران در سامانه های مربوطه، اجرایی نمودن پرداخت کمک هزینه های ابلاغی سازمان، اعلام کمبود نیرو و رایزنی درخصوص استخدام نیرو در پست های تعریف شده از طریق سازمان‌های راهداری و مدیریت و برنامه ریزی، بررسی مستمر نیازها و ارتقای جایگاه شغلی کارکنان، معرفی و ارسال اسناد همکاران دارای بیماری خاص به سازمان جهت کمک های مالی و پیگیری تسهیلات کم بهره برای کارکنان را به عنوان بخش دیگری از عملکرد این اداره عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به منویات رهبر انقلاب در بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی و از طرفی رویکرد دولت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در رابطه با استفاده از ظرفیت بانوان و توزیع عادلانه مشاغل مدیریتی بین همکاران، شاهد حضور موثر جوانان و بانوان در پست های کلیدی این اداره کل هستیم که خوشبختانه توانمندی خود را به اثبات رسانده اند.

میردریکوند در پایان از راهنمایی، حمایت و همدلی مدیرکل و اعضای شورای معاونین و سایر روسای ادارات در اجرای برنامه ها قدردانی کرد.