شناسهٔ خبر: 89507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

برگزاری جلسه ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان

ملاقات با مردم2 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی از برگزاری جلسه ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی استان( همدان) ”زینب تقوایی”بیان کرد:با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان ، ديدار مردمي و چهره به چهره مدیرکل با هم استانی‌های عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفته و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود پرداختند.

تقوایی افزود: در برنامه ملاقات مردمی این هفته، ۱۵ نفر از شهروندان مسائل و مشکلات و درخواست های خود را با موضوعات مختلف املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان ، معماری و شهرسازی را مطرح و مدیر کل با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، جهت پیگیری و رسیدگی به آنها دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تسریع در پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات ارباب رجوع، شهروندان می توانند جهت ملاقات با مدیر کل محترم با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان(قسمت ملاقات های مردمی) فرم مربوط به ملاقات مردمی با مدیر کل را تکمیل و درخواست های خود را ثبت نمایند.

تقوایی در پایان خاطر نشان ساخت: لازم به ذکر است در این دیدار معاون دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رییس مرکز سامد نیز از نحوه برگزاری بازدید به عمل آورده و رضایت آن دفتر از برگزاری مرتب ملاقات های عمومی و مردمی مدیرکل راه و شهرسازی و همچنین نحوه برگزاری این جلسات را اعلام داشتند.